Blogit

Törttöilin, ja sain "maistaa" digitaalista palvelua

Törttöilin viimeviikolla asiakkaalla käydessäni. Peruutin autollani huolimattomasti ulos parkkiruudusta ja törmäsin toiseen autoon. Ihan vain vähän, kenellekään ei sattunut mitään mutta arvaahan sen... nykyautot. Korjattavaa ja maalattavaa tuli molempiin. 

Digiaalista palvelua - Mitä kokemuksesta voi oppia? - lue täältä

Ajankohtainen "business transformation" on minulle tarkoittanut (taustani ICT-bisneksessä) ensin muutosta tuotemyynnistä ratkaisu- ja palvelumyyntiin. "Toisessa aallossa" tuotteiden, ratkaisujen ja palvelujen myynti laajeni toimintojen ja prosessien ulkoistukseen. Asiakasrajapinta laajeni asiakkaan IT-osastolta liiketoimintajohtoon samalla kun...

Nykyaikaisessa organisaatioissa suurin potentiaali kilpailukyvyn, asiakastyytyväisyyden sekä tuottavuuden kannalta on tietotyön alueella. Keskeistä on miten ymmärrämme asiakkaan tilannetta ja tarpeita. Miten asiakkailta saatua tietoa ja palautetta hyödynnetään ja millaisiin johtopäätöksiin sen perusteella päädytään. Miten tuotetaan asiakkaille...