Ajankohtaista

Uusimmat kirjoitukset blogissa

Teams tuli työpöydällemme kun Microsoft päätti korvata laajalti käytetyn Skypen. Teamsin käyttö räjähti Covid-19 epidemian myötä ja se on tullut jäädäkseen meidän jokaisen arkeen.

Anni Alatalon taannoinen blogi Linkedinissä kirvoitti minut kirjoittamaan yhdestä parhaimmista ratkaisumyynnin kokemuksestani - siis asiakkaana.

Myyntijohtajana ja myynnin koulutuksia tehdessäni olen käynyt useita hienoja keskusteluja myymisestä ja myynnistä. Eräs mielenkiintoinen aihe on ollut mitä oikeastaan asiakkaille myymme. Eli mitä myymme, asiakkaat ostavat ja millaista keskustelua asiakkaan kanssa tulisi käydä jotta kauppoihin päästään.

Myynti - jatkuvaa oppimista ja johtamistehtävä

Myynnistä ja myynnin muutoksesta on kirjoitettu ja keskusteltu viimeaikoina - päätin työntää "lusikkani soppaan".
Lue ajatuksiani  täältä

Törttöilin, ja sain "maistaa" digitaalisuutta käytännössä

Törttöilin viimeviikolla asiakkaalla käydessäni. Peruutin autollani huolimattomasti ulos parkkiruudusta ja törmäsin toiseen autoon. Ihan vain vähän, kenellekään ei sattunut mitään mutta arvaahan sen... nykyautot. Korjattavaa ja maalattavaa tuli molempiin.

Digitaalista palvelua - lue lisää

Tiesitkö, että menestyneimmät toimitusjohtajat

Käyttävät yli 50 % ajastaan pitkän tähtäimen asioissa ja

menestyvät 7 kertaa paremmin

Lue lisää täältä

Liiketoiminnan transformaatio B2B-myynnissä

Moderni myyjä on monipuolinen liiketoimintaosaaja ja verkoston orkestroija. Menestyäkseen ei riitä että tuntee tuotteensa ja niiden ominaisuudet vaan myyjän tulee tuntea asiakkaan liiketoimintalogiikka, haasteet ja ymmärtää päätöksentekoa ja osata verkostoitua.

Miten ostamisen ja myynnin muutos näkyy sinun liiketoiminnassasi?

Lue pohjaksi blogi aiheesta

Onko etätyö kuollut?

Etätyö... vai läsnätyö... tai sittenkin vain työ

JP Wirta, Head of Modern Work, Cloudriven Oy kirjoittaa mielenkiitoisen näkökulman työntekemiseen. Klikkaa linkkiä, lue ja osallistu kommentteihin - linkki

Miten työt sinun organisaatiossasi on järjestetty?
Onko ajasta ja paikasta riippumaton työskentely teknisesti mahdollista? Entä pystyykö johtamisjärjestelmäsi tähän?

Hyödyntämätöntä potentiaalia

digitalisaatio, johtaminen, tietotyö, Vuorovaikutteinen työyhteisö 

Nykyaikaisessa organisaatioissa suurin potentiaali kilpailukyvyn, asiakastyytyväisyyden sekä tuottavuuden kannalta on tietotyön alueella. 

Lue blogi aiheesta - linkki